ZAREZERWUJ

WIZYTĘ

W WYDZIALE

KOMUNIKACJI

zamknij
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek 7:30 - 15:30
(za wyjątkiem WK oraz WGK - sprawdź szczegóły)
Chcesz zadzwonić do wydziału?
Kliknij tutaj i wybierz wydział

Zapraszamy do udziału w szkoleniach, realizowanych przez Śląskie Centrum Szkoleniowe Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Szkolenia zostały przygotowane na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Piątek 25 kwietnia 2014 13:42Czas czytania: 3 min.

26._garr21q.jpgTytuł szkolenia: Język perswazji w sprzedaży

Język perswazji jest językiem wywierania wpływu.


Jeżeli prezentujesz swoje poglądy, oceny, dane techniczne - chcesz być zrozumiany, zaakceptowany, chcesz przekonać rozmówcę. Jeżeli podczas wypowiedzi masz na uwadze dobro swoje i dobro rozmówcy wtedy etycznie wykorzystujesz język perswazji bez manipulacji.

Podstawą tak rozumianego procesu perswazji jest filozofia "każdy wygrywa", która przysparza zwolenników, a nie przeciwników. Ta filozofia będzie przyświecać szkoleniu na którym poznacie Państwo prawa perswazji (prawo rewanżu, kontrastu, sympatii, potwierdzenia oczekiwań, pozytywnych skojarzeń, konsekwencji, limitu, konformizmu, władzy). Przygotuje was do rozmowy poprzez wykorzystanie elementów analizy transakcyjne. Da odpowiedź dlaczego zachowuję się właśnie tak? Z jakiego stanu JA wypływa zachowanie innych. Poznacie potęgę pytań, magię słowa, techniki dodające wiarygodności, hipnotyczne wzory językowe.

Powszechne twierdzenie mówiące o tym, że umiejętność skutecznego przekonywania innych jest darem, z którym trzeba się urodzić, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauką i sztuką, którą może opanować każdy.

Adresaci szkolenia:

kadra kierownicza i pracownicy firm, którzy w relacjach zawodowych i kontaktach biznesowych prezentują swoje poglądy oceny lub oferty handlowe.

W szkoleniu mogą wziąć udział przedsiębiorcy z firm z województwa śląskiego.
Koszt szkolenia stanowi pomoc de minimis. Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić Formularz zgłoseniowy oraz Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis. W razie jakichkolwiek problemów z ich wypełnieniem prosimy o kontakt.

Cel szkolenia:
wyposażenie uczestników w wiedzę i praktyczne umiejętności, dotyczące skutecznej komunikacji oraz technik perswazji

Program szkolenia:

Zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia:

Zrozumienie różnic pomiędzy sztuką komunikacji a sztuką wywierania wpływu na innych
Zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania języka perswazji
Poznanie schematu procesu perswazji, wartości i przekonań, myślenia ukierunkowanego na cel
Techniki perswazji: wykorzystanie potęgi pytań, magiczne słowa, technika dodająca wiarygodności, sekrety, pomost ku przyszłości, hipnotyczne wzory językowe)
Zrozumienie różnic pomiędzy językiem świadomości i podświadomości
Opanowanie struktur lingwistycznych języka perswazji
Profile temperamentu a perswazja
Wykorzystanie analizy transakcyjnej w stosowaniu zasad perswazji
Zdobycie umiejętności praktycznego zastosowania języka perswazji podnoszących skuteczność i efektywność działań

Opis metodyki szkolenia:
szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, w trakcie zajęć uczestnicy będą wykonywać konkretne ćwiczeniach w grupach.

Efekty szkolenia:

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i praktyczne umiejętności:

poprzez wykorzystanie metod pracy jakimi są: studium przypadku, symulacje zdarzeń, dyskusja grupowa, praca indywidualna, praca w zespołach, mini wykłady:
Praktyczne przećwiczenie technik sprzedaży i wywierania wpływu
Zasymulowanie rozmów z klientami
Poddanie uczestników ocenie w trakcie symulowanych rozmów handlowych
Poznanie przez uczestników swoich mocnych i słabych w aspekcie prowadzenia rozmów z klientami

Informacja o trenerze:

szkolenie będzie prowadzone przez trenerkę, posiadającą kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności psychospołecznych, sprzedażowych i menedżerskich. W trakcie swojej kariery zawodowej realizowała szkolenia dla szeregu firm m.in. Tauron Polska Energia S.A., Shell, Allianz Polska, PKO BP, Getin Bank, Izba Rzemieślnicza, Sfinks Polska, Hewlett Packard Development Company i wielu innych. Zakres tematyczny realizowanych szkoleń obejmował m.in. typologię zachowań konsumenckich, efektywną obsługę klienta, standardy jakości obsługi klienta, sztuka motywacji, język perswazji w sprzedaży, magia słowa - elementy NLP, wystąpienia publiczne itp.

Czas trwania szkolenia:
szkolenie jednodniowe, obejmujące 6h szkoleniowych.
Szkolenie trwa od godziny 9.00 do godziny 14.00

Miejsce szkolenia:
14.05.2014 - Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, Lubliniec

Liczba uczestników:
ze względu na fakt, iż szkolenia w większości będą miały formę warsztatową grupa szkoleniowa nie powinna przekraczać 20 osób.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Szkolenie dofinansowane ze środków pochodzących z funduszu pożyczkowego Phare PL9903.01 Inicjatywa II (CPF). Koszt szkolenia stanowi pomoc de minimis.

Na każde szkolenie przygotujemy dla Państwa materiały szkoleniowe oraz odpowiednio wyposażoną salę. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenia udziału w szkoleniu tj. zaświadczenie Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat Śląskiego Centrum Szkoleniowego.

Jak zgłosić się do udziału w szkoleniu?

Wystarczy wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy

Udostępnij:

Ilość wyświetleń: 636

PRZYDATNE INFORMACJE

Zatrzymaj się na chwilę i zobacz co może Ci się przydać

Internetowa rezerwacja kolejki w Wydziale  Komunikacji, Drogownictwa i Transportu

Internetowa rezerwacja kolejki w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu

Nie czekaj zapisz się już dziś!

Sprawdź szczegóły

Solidarni z Ukrainą

Solidarni z Ukrainą

Znajdziesz tutaj przydatne informacje dla uchodźców.

Sprawdź szczegóły

System e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego

System e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego

Sprawdź szczegóły

Nieodpłatna pomoc prawna

Nieodpłatna pomoc prawna

Znajdziesz tutaj wiele poradników oraz zasięgniesz pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punktach pomocy.

Sprawdź szczegóły

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Potrzebujesz porady w sprawie ochrony praw konsumentów skorzystaj z usług Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Sprawdź szczegóły

Zgubiłeś ważna rzecz?

Zgubiłeś ważna rzecz?

Zwróć się do Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego gdzie sprawdzisz ogłoszenia o rzeczach znalezionych.

Sprawdź szczegóły

Aktualne rozkłady jazdy busów w Powiecie Lublinieckim

Aktualne rozkłady jazdy busów w Powiecie Lublinieckim

Skorzystaj ze strony z rozkładami przygotowanej dla mieszkańców:

Przejdź do rozkładu busów

Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego

Sprawdź aktualne ostrzeżenia i raporty w Powiecie Lublinieckim.

Sprawdź szczegóły

Transmisje z sesji Rady Powiatu

Transmisje z sesji Rady Powiatu

Znajdziesz tutaj aktualne i archiwalne nagrania

Sprawdź szczegóły

Zastanawiasz się gdzie bezpiecznie urodzić swoje dziecko?

Zastanawiasz się gdzie bezpiecznie urodzić swoje dziecko?

Skorzystaj z usług naszego Szpitala Powiatowego.

Sprawdź szczegóły

Potrzebujesz podpisać dokument elektronicznie?

Potrzebujesz podpisać dokument elektronicznie?

Skorzystaj z darmowego podpisu zaufanego i przejdź do e-puap:

Przejdź do epuap

Nasze powiatowe Orliki - przydatne informacje

Nasze powiatowe Orliki - przydatne informacje

Sprawdź harmonogramy:

Sprawdź szczegóły

Narady koordynacyjne

Narady koordynacyjne

Wydział Geodezji i Kartografii zaprasza projektantów do składania wniosków na naradę koordynacyjną w formie elektronicznej:

Sprawdź szczegóły

KONTAKT, WYDZIAŁY, BIURA

Znajdź szybko interesujący nr telefonu

Skontaktuj się z nami

Wyznacz trasę
do Starostwa
Skorzystaj z nowych miejsc parkingowych:
piętrowy Park and Ride przy dworcu